0800 33 51 57
(097) 42 66 444
(099) 42 66 444
642134@ukr.net
  • Календарі
    • Квартальні настінні календарі
    • Перекидні настінні календарі
    • Настільні календарі
    • Кишенькові календарі
  • Портфоліо
  • Прайси
  • Про нас
  • Оплата та доставка
  • Блог
  • Контакти
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

Друк спеціального календаря: найбільша цінність серед рекламних предметів

01.06.2017Коментарів немаєadmin

Персональні друковані календарі

Друковані календарі — це один з найкращих рекламних матеріалів, який ви можете розповсюджувати серед клієнтів. Чому? Оскільки календар забезпечує постійну візуалізацію назви та повідомлення вашої компанії … 24 години на добу, 365 днів на рік. І календар сприймається вашими клієнтами як корисний подарунок, а не як традиційний маркетинговий елемент.

Популярний і функціональний

Що стосується рекламних матеріалів, друкований календар працює завжди. Кожен використовує календарі. Ще краще, календарі відображаються в дуже помітних місцях і згадуються кілька разів на день. Це означає, що повідомлення вашої організації будуть бачити знову і знову. Ви отримуєте тривалий вплив за невеликі кошти.

Настінні календарі є найпопулярнішим типом друкованого календаря, в основному тому, що їх легко вішати і вони зручні у використанні. Настінні календарі мають різні варіанти дизайну, щоб ви могли вибрати найбільш підходящий для ваших клієнтів. Інші спеціальні формати друкованих календарів включають:

  • Кишенькові календарі;
  • Великі настінні календарі постери;
  • Настінні квартальні календарі;
  • Настільні календарі.

Персоналізовані календарі

Персоналізовані календарі — це дуже поширений тип друкованого рекламного календаря. Цей тип використовує привабливі колекційні фотографії та професійний, тематичний дизайн, до якого додаються назви організації, логотип, гасло, контактна інформація тощо.

Деякі організації вважають за краще друкувати повнокольорові календарі, які створюються за допомогою фотографій та/або творів мистецтва, які поставляються самою організацією. Оскільки колекція творів мистецтва використовується для персоналізованого календаря, цей метод є дуже економічним вибором, особливо для невеликих розмірів замовлення.

Зображення часто відображають знімки продукції чи об’єктів компанії, що використовуються, або фотографії працівників, які працюють за різними робочими місцями, спільнотою або діяльністю клієнтів. Перевага повноцінного персоналізованого календаря полягає в тому, що він відображає особливу ідентифікацію організації та сильно посилює його унікальну цінність для клієнта.

Перший календар виграє

Як правило, перший настінний чи настільний календар залишається. Це означає, що якщо ваша компанія чи організація збирається розповсюджувати календарі на кінець року, треба переконатися, що вони надходять раніше календарів інших компаній. Таким чином, розпочніть процес створення календаря якнайшвидше.

Створення ідеального календаря вимагає невеликого планування, але результати можуть бути вражаючими та тривалими.

VPM-Поліграф може допомогти з усіма потребами друку календарів. Якщо ви хочете роздрукувати 50 або 50 000 календарів, ми можемо допомогти вашому проекту працювати більш гладко. Просто  подзвоніть нам, і ми надрукуємо все, що ви забажаєте!

Попередній запис Бізнес календарі Наступний запис Тиснення фольгою календарів

Додати коментар Отменить ответ

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Свіжі записи

  • Дизайн календаря
  • Післядрукарське оформлення календарів
  • А у вас готові кишенькові календарі для дрібних сувенірів?
  • Час друку календарів
  • Календарі для вашого бізнесу

Свіжі коментарі

  • Дмитро до запису Історія друкованих календарів
Всі права належать VPM-Поліграф © 2006 – 2019
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

Завітайте на інші наші проекти: VPM-Поліграф, Блокноти-Рівне, Паперові пакети

Просування сайту і розробка – [inClick]