0800 33 51 57
(097) 42 66 444
(099) 42 66 444
642134@ukr.net
  • Календарі
    • Квартальні настінні календарі
    • Перекидні настінні календарі
    • Настільні календарі
    • Кишенькові календарі
  • Портфоліо
  • Прайси
  • Про нас
  • Оплата та доставка
  • Блог
  • Контакти
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

Як використовувати рекламу в календарях

21.07.2017Коментарів немаєМарина Обертас

Переваги рекламних календарів

Існує тисячі різних способів успішного просування продукту, бренда або послуги. Існує майже нескінченна кількість способів, завдяки яким бізнес може зміцнити і збагатити свій корпоративний характер. Є спеціально розроблені візитки та флаєри, прямі поштові кампанії та обмежені видання пропозицій. Ви навіть можете роздати футболки або віддати безкоштовні зразки на вулиці. Тим не менш, існує дуже мало маркетингових методик, настільки ж ефективних, як і фірмовий бізнес-календар. Насправді, фірмові календарі є ідеальним маркетинговим інструментом для малих та середніх підприємств з обмеженим рекламним бюджетом. Вони універсальні, привабливі та недорогі — особливо у порівнянні з іншими доступними маркетинговими технологіями.

Вам слід лише подивитися на природну довговічність цього виду продукту, щоб зрозуміти, наскільки корисне виготовлення календарів. Добре продуманий календар з логотипом майже безперечно буде використаний і взаємодіятиме з клієнтом протягом дванадцяти місяців.

Брендований діловий календар — це чудовий спосіб підвищити рівень поінформованості про бренд, тому що це рекламна техніка, яка часто називається тихим маркетинговим методом. Незважаючи на те, що він взаємодіє щодня, він забезпечує майже постійний вплив на бренд — рекламний календар дозволяє це робити дуже органічно. Ось лише деякі з причин, чому в цьому році ви повинні інвестувати в рекламу бренда за допомогою рекламних ділових календарів.

  • Корисний інструмент — одна з головних відмінностей між друкованим календарем з логотипом та більшістю інших маркетингових технологій — це той факт, що календар є практичним продуктом. Незалежно від того, чи це брендовий товар, чи це елемент, який можна активно використовувати щодня. Опитування показують, що деякі люди, як правило, ухиляються від явного маркетингу, тому що вони не пропонують вирішення реальних завдань чи проблем — це ж не можна сказати про фірмові календарі. Вони виконують потребу у відповідному бренді, тому споживач цінує джерело і неодноразово піддається рекламному повідомленню. У цифровому віці комп’ютерних щоденників та віртуальних планувальників майже кожен бізнес все ще використовує паперові календарі. Зрозуміло, що у цьому продукті є щось важливе.
  • Гнучкі та різноманітні — фірмові календарі з логотипом є постійною і важливою частиною сучасного робочого місця. Питання полягає в тому, як ваш бізнес може скористатися цією безперервною маркетинговою можливістю? Не достатньо просто зробити календар, прикріпити логотип вашої компанії на передній панелі та безкоштовно роздати його своїм клієнтам. Якщо ваш календар потрібно використовувати цілий рік, він повинен бути досить привабливим для перегляду весь цей час. Саме тут працюють фахівці з дизайну VPM-Поліграф — вони несуть відповідальність за широкий спектр різних візуальних стилів, які можна знайти на інтернет-ринку. Ми розробляємо та створюємо календарі, що передають все від корпоративного гасла до переваг вашої продукції.
  • Календар з логотипом — ключ до розуміння маркетингового потенціалу корпоративних календарів. Як ми вже говорили, календар — це елемент, який пропонує користувачеві різні практичні можливості. Це означає, що його загальний вигляд і дизайн, хоч і все ще дуже важливий, також виграє від певної творчої свободи. Наприклад, ви можете позбутися дизайну химерного або дуже художнього календаря, оскільки це не просто рекламний предмет. Це візуальний продукт, тому певний ступінь експериментів є гарантованим — можливо, навіть очікуваним. Це, звичайно, не означає, що вам потрібно вибрати надзвичайно химерні конструкції, це просто означає, що у вас є свобода запропонувати саме таку маркетингову можливість, яка найкраще підходить для вашого бізнесу.

Це не все, що є корисним для створення фірмового бізнес-календаря, який містить лише явні рекламні зображення. Ви повинні пам’ятати, що більшість споживачів не люблять агресивну рекламу, тому календарі — це насамперед ефективний маркетинговий інструмент. Щоб максимально використати цю тиху рекламну можливість, вам потрібно знайти такий баланс між візуальною привабливістю та маркетингом. З правильним дизайном ви можете переконатися, що користувачі майже постійно піддаються впливу вашого бренда, навіть не визнаючи, що це так.

Попередній запис Друк календарів Наступний запис Сучасні друковані календарі

Додати коментар Отменить ответ

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Свіжі записи

  • Дизайн календаря
  • Післядрукарське оформлення календарів
  • А у вас готові кишенькові календарі для дрібних сувенірів?
  • Час друку календарів
  • Календарі для вашого бізнесу

Свіжі коментарі

  • Дмитро до запису Історія друкованих календарів
Всі права належать VPM-Поліграф © 2006 – 2019
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

Завітайте на інші наші проекти: VPM-Поліграф, Блокноти-Рівне, Паперові пакети

Просування сайту і розробка – [inClick]