0800 33 51 57
(097) 42 66 444
(099) 42 66 444
642134@ukr.net
  • Календарі
    • Квартальні настінні календарі
    • Перекидні настінні календарі
    • Настільні календарі
    • Кишенькові календарі
  • Портфоліо
  • Прайси
  • Про нас
  • Оплата та доставка
  • Блог
  • Контакти
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

6 порад щодо успішного друку календаря

25.09.2017Коментарів немаєadmin

У друкованих календарів є два основних напрями використання — роздрібна торгівля, яка продає їх як продукт, і підприємства, які використовують їх як рекламний інструмент. Друк календаря для малого бізнесу — це чудова можливість підвищити рівень поінформованості про бренд, це підходить для всіх видів бізнесу та має широке коло використання. З точки зору маркетингу, це, мабуть, найефективніші інструменти, оскільки, поряд з основною функцією, він відображає назву компанії протягом усього року.

Якщо ви замовляєте друк календарів для бізнесу, необхідно забезпечити вам та вашому клієнту найкращу пропозицію.

  1. Зробіть календар цікавим для своєї аудиторії

Зберігайте дизайн вашого календаря, який є релевантним та цікавим для вашої аудиторії. Отримувачі, швидше за все, зберігатимуть свій календар на стіні, якщо він стане візуально привабливим, тож постарайтеся використовувати зображення, пов’язані з вашими продуктами та послугами. Наприклад, власник кухні або ресторан може мати чудові фотографії з відповідними рецептами для кожного місяця. Якщо ваша галузь не має переваг чудових зображень, які вас просувають, виберіть щось візуально привабливе, наприклад, ландшафти та вигляд на море у повному кольорі.

  1. Включіть кілька акцій, щоб зберегти зацікавленість клієнтів

Ви знаєте, коли ваші продажі мають високий рівень, а коли ні. Включіть знижку або просування на певний місяць в календарі, коли вам потрібно трохи додаткової допомоги, щоб отримати нових покупців. Використовуйте простір, доступний для щомісячних спеціальних пропозицій, і відстежуйте їх успіх, надаючи кожному унікальний промо-код.

  1. Розмір має значення і більше – краще

Принаймні з точки зору календаря! Чим більше ваш календар, тим краще його буде помітно. Це полегшує їх читання, зображення виділяються більше, і вони, швидше за все, будуть вішатись на стіну.

  1. Не економте на якості

З тих же причин, що були вказані вище, чим якісніший друк календаря, тим більше він слугуватиме вам як привабливий маркетинговий інструмент. Ламіновані сторінки виглядають красивіше та служить довше, а тиснення фольгою додає особливого шику вашій компанії. А якісний цифровий друк календарів забезпечує яскраві фарби та високу чіткість зображення.

  1. Знизьте вартість без шкоди для якості!

Обирайте квартальні календарі з однією пружиною або календарі типу «Економ». Вони мають таку ж високу якість, як і інші календарі від VPM-Поліграф, але коштують дешевше. Також можливо знизити ціну за один примірник, якщо замовити друк календарів великими тиражами.

  1. Націлювання на розподіл календарів

Продумайте, скільки примірників вам потрібно, щоб охопити всіх ваших клієнтів та партнерів. Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від друку календарів, вони мають бути розповсюджені серед аудиторії, яка буде цінувати їх і використовувати різні акції та ваучери — таким чином ви отримаєте максимальну віддачу від ваших інвестицій.

Попередній запис Чому календарі це досі дієва реклама? Наступний запис Друковані календарі для вашого бізнесу

Додати коментар Отменить ответ

Ваш e-mail не буде опублікований. Обов'язкові поля позначені *

Свіжі записи

  • Дизайн календаря
  • Післядрукарське оформлення календарів
  • А у вас готові кишенькові календарі для дрібних сувенірів?
  • Час друку календарів
  • Календарі для вашого бізнесу

Свіжі коментарі

  • Дмитро до запису Історія друкованих календарів
Всі права належать VPM-Поліграф © 2006 – 2019
Facebook
Twitter
Google+
YouTube
Instagram

Завітайте на інші наші проекти: VPM-Поліграф, Блокноти-Рівне, Паперові пакети

Просування сайту і розробка – [inClick]