Які переваги та недоліки настінних календарів 2018
Пропонуючи своїм клієнтам виготовлення корпоративних подарунків, рекламні агентства включають в список можливих варіантів нанесення логотипу компанії на ручки, блокноти, щоденники, поліетиленові пакети і, природно, календарі.
Якщо ви сумніваєтеся, чи варто включати фірмові календарі в замовлення на рекламну продукцію, зверніть увагу на кілька моментів:
- Фірмовий календар як універсальний подарунок. Більш дорогі варіанти можна піднести бізнес-партнерам, керівництву компаній-постачальників або чиновникам. Настінний календар у вигляді постера порадує клієнтів і співробітників організацій, з якими співпрацює компанія.
- Календар з фірмовою символікою — один з найефективніших видів реклами. Один раз сплативши послуги з розробки дизайну і друку, ви отримаєте ефективний рекламний носій, щодня нагадує партнерам про вашу фірму. Адже стильно оформлений настінний календар 2018 року обов’язково помістять на самому видному місці, цим він вигідно відрізняється від інших корпоративних сувенірів, які не такі помітні для оточуючих.
- Настінний календар — недорогий подарунок. У порівнянні з іншими видами корпоративних сувенірів друкована продукція обходиться значно дешевше. Настінний календар класу преміум за ціною можна порівняти з недорогим канцелярським набором, при цьому виглядає він набагато привабливіше.
Звичайно, настінний календар можна назвати ідеальним варіантом бізнес-сувеніру. Є у нього і недоліки.
- Найголовніший з них — поширеність подарунка. Уявіть, скільки настінних календарів на 2018 рік у кінці грудня року, що минає отримає керівник компанії, яка має безліч контрагентів. З усього достатку він, звичайно ж, вважатиме за краще найстильніший, оригінальний і якісний. Всі інші подаровані йому екземпляри розійдуться по співробітниках і знайомим і вже не будуть виконувати свою рекламну функцію зі стовідсотковою віддачею. Тому дизайн настінного календаря 2018 року стоїть довірити тільки кращим виробникам, які займаються бізнес-поліграфією не перший рік.
- З попереднього пункту випливає ще один момент, на який варто звернути особливу увагу, — низька якість календаря. Яким би креативним не був оригінал-макет, вирішальне значення має високий рівень друку. Враження буде безповоротно зіпсовано, якщо при виробництві настінних календарів буде використаний дешевий папір або вибраний невідповідний спосіб друку. Це ще раз підкреслює важливість вибору друкарні, якої ви збираєтеся довірити виготовлення друкованої продукції.
- Наступний недолік фірмових календарів — їх яскраво виражена сезонність. Такий подарунок доречний виключно напередодні Нового року. Навіть самий якісний і красивий настінний календар на 2018 рік, який дарують в середині літа цього року, не викличе нічого, крім здивування. Тому він не повинен бути єдиним з корпоративних подарунків, адже приводи для їх вручення не обмежуються новорічними святами.
Таким чином, настінні календарі грають велику роль в створенні фірмового стилю і підтримці іміджу компанії, а значить, завжди будуть затребувані. А якісний і професійний друк календарів ви можете замовити у нашій друкарні, щоб запобігти неприємних сюрпризів.