Отримати старт із рекламних акцій за допомогою календарів
Навіщо друкувати календарі спочатку року?
Остання чверть року майже завжди є найжвавішою, особливо для підприємств, що обслуговують споживчий ринок. З переривом лише кілька тижнів, багато підприємств працюють понад норму зі своїми рекламними кампаніями.
Це також досить напружений час для нашої цифрової друкарні, оскільки попит на рекламні матеріали, такі як флаєри , брошури, афіші, листівки та наклейки, серед іншого, на цей час великий.
Замовлення на календарі, зокрема, різко збільшуються протягом цього періоду — з дуже вагомих причин. Новорічні свята дають велику можливість встановити основи маркетингових зусиль у майбутньому році.
Тому варто подбати завчасно про друк календарів, щоб вже в вересні-жовтні мати готову продукцію. Так ви будете першими, хто вручить календар партнерам, що підвищить цінність вашої компанії.
Інші причини включення календарів у ваші наступні рекламні кампанії:
1.) Календарі додають цінність до ваших акцій
Оскільки вони мають особливу функцію, яка майже всім потрібна, календарі надають вашим клієнтам підставу бажати те, що ви пропонуєте. На відміну від більшості інших рекламних друкованих продуктів, календарі є внутрішньою причиною їх збереження. Інші рекламні матеріали, такі як листівки або брелок, мають тенденцію швидко застарівати або втрачатися.
Через цю функціональність, навіть календарі, які клієнтам можуть не сподобатися через естетику або брендинг, все ще можуть залишитися для використання.
2.) Календарі розміщаються на стіні
На відміну від інших рекламних предметів, які вручають лише випадково — наприклад, візитні картки чи брошури, календарі, як правило, прикріплюються до тих областей, де їх видно. Це, природно, дає більше шансів залишити враження про бренд, особливо коли ви поширюєте їх на інші підприємства.
3.) Календарі надають враження від бренда на цілий рік
Як тільки хтось отримує календар, його вішають на стіну до кінця року. Якщо вам пощастить, календар не знімуть навіть через рік. Це означає, що ваші клієнти будуть активно контактувати з вашим брендом протягом значної кількості часу. Більшість інших друкованих матеріалів мають набагато менший період старіння і рідко відображаються в місцях, де їх видно.
Включаючи календарі у рекламні кампанії для свят, це більше, ніж просто презент — це невелика, але помітна частина життя вашого клієнта.