Сувенірна поліграфія – календарі з логотипом
Сувенірна поліграфія завжди викликає у одержувачів позитивні емоції, які тривають досить довгий період часу і дозволяють шляхом невеликих витрат створювати і підтримувати імідж компанії серед споживачів і партнерів. Отримувати щось в подарунок завжди приємно, особливо коли сувенірна поліграфія виконана якісно і з фантазією. До такої поліграфічної продукції відносяться і календарі з логотипом.
Календарі, необхідні в діловому побуті, прикрашені фірмовою символікою, створюють сприятливе враження про компанію і підкреслюють її респектабельність і серйозні наміри. Календарі, над створенням яких працювали дизайнери і професіонали в області друку, стануть невід’ємною частиною вашого іміджу і підвищать впізнаваність продукції.
Застосування в діловому побуті календарів з логотипом не вимагає значних витрат, але при цьому вкрай ефективний інструмент впливу на бізнес-оточення. У таких календарів є маса достоїнств:
- Носіями сувенірної поліграфії виступають календарі, часто просто необхідні в побуті. Коли вони до того ж несуть на собі рекламну інформацію, їх використання сприяє новим контактам і продовження співпраці.
- Календарі, прикрашені логотипом, знаходяться в кишені, гаманці, на робочому столі, стіні — таким чином, вони впливають не тільки на їх володаря, але і на його оточення.
- Їх вартість невисока, вони не становлять конкуренцію іншим рекламним засобам, що дозволяє активно їх використовувати.
Приводів для вручення календарів з логотипом безліч: це може бути кругла дата як компанії-дарувальника, так і тієї фірми, співробітникам і керівництву якої підносяться презенти. Тематичні виставки, конференції, презентації припускають роздачу її учасникам недорогих блокнотів, ручок і календарної продукції.
Професіонали в області PR вважають, що зразки сувенірної поліграфії, які до сих пір ставилися до носіїв реклами, сьогодні стають атрибутами Public relations. Це можливо тому, що такі, по суті, предмети біжутерії, як значки та шпильки для краваток, набувають абсолютно нового змісту, будучи тепер елементами певної знакової системи. Ще одним її характерною ознакою є обмеженість за кількістю випущених екземплярів.
Процес такого переходу не усвідомлюється його учасниками, але поступово присутність в діловому образі людини носіїв інформації про його приналежність до тієї чи іншої компанії стає нормою бізнес-спілкування.
Календарі з логотипом компанії можна помістити на візитній картці, роблячи її більш ефективною. Можливо додати їх до каталогів та брошур, які ви вручаєте клієнтам та партнерам. Застосування в маркетингу календарів з логотипом безліч, тому обирайте найзручніший для вас.