Корпоративні календарі: оригінальна іміджева «візитка» компанії
Природа нагородила людину унікальною здатністю візуально сприймати і аналізувати інформацію, що отримується з навколишнього світу. І чим яскравіше і естетичніше вона виглядає, тим позитивніше сприймається. Маркетологи не могли не помітити цієї властивості людської психіки і врахували при просуванні товарів і послуг на ринку. Тому кожна поважаюча себе компанія намагається підтримувати імідж, презентуючи свій продукт з використанням візуальної реклами.
Сучасна поліграфія надає широкі можливості для реалізації практично будь-якої рекламної ідеї. В першу чергу, це стосується такого виду поліграфічної продукції, як корпоративні календарі. Будучи «візитною карткою» компанії, вони ефективно формують позитивне ставлення до неї, і, відповідно, до вироблених нею продуктів.
Презентаційні можливості корпоративних календарів
Календар, як такий, з’явився на Русі ще за часів Петра I, але тільки в ХХ столітті його стали використовувати в якості іміджевого рекламного продукту. А в XXI столітті фірмовий календар з логотипом компанії став невід’ємною частиною її корпоративного стилю. Такий календар виступає одночасно і як престижного подарунка для партнерів і співробітників компанії, і в якості функціонального предмета використання. Майже щодня перебуваючи в зоні контакту з цільовою аудиторією і ненав’язливо представляючи торгову марку або продукцію, він служить хорошою рекламою, яка не викликає роздратування у споживача.
Сучасне бізнес-середовище адекватно оцінює можливості компанії випускати фірмові календарі. Це служить ефективним доказом намірів довгострокового перебування на ринку і прагнення відповідати корпоративним стандартам. А якість поліграфії свідчить про стабільний фінансовий стан суб’єкта економічної діяльності, якому можна довіряти.
Основні особливості корпоративних календарів
Поєднуючи в собі одночасно рекламний продукт і функціональну корисність, корпоративні календарі вельми варіабельні. Формати поліграфічного виконання можуть бути різними.
-
Формат кишенькових календарів.
Як правило, вони є актуальними протягом календарного року, тому графічне вручення корпоративної інформації має відповідати цьому тимчасового періоду. Зручність використання малого формату забезпечує довгостроковий контакт з цільовою аудиторією.
-
Формат настільних календарів.
Поєднуючи в собі наочність і функціональність, такий формат може виконувати ще й естетичні функції елемента офісного інтер’єру. Будучи яскравим акцентом серед стандартного приладдя на офісному столі, настільний календар сприяє переключенню уваги і урізноманітнює однотонність роботи. Додаткові можливості розміщення корпоративної інформації, яка завжди буде знаходитися перед очима, дозволяють говорити про перевагу цього календаря перед іншими видами корпоративної поліграфії по доступності до широкого кола споживачів. Особливо виділяється в цьому сегменті формат настільного календаря «Будиночок» та «Будиночок перекидний».
-
Формат настінних календарів.
Такий формат має такі різновиди:
- плакати-календарі (Календарі-постери);
- перекидні настінні календарі (мають безліч варіантів графічної візуалізації в поєднанні з місячної календарної сіткою);
- квартальні календарі (найбільш поширені в бізнес-середовищі, т. к. квартальна розбивка зручна для застосування протягом року, і на такому календарі можна робити позначки).
Корпоративні календарі можуть бути виготовлені як в стандартних розмірах, так і в нестандартному форматі. При замовленні ексклюзивного виконання застосовується авторська робота і оригінальний дизайн.
В цифровій друкарні VPM-Поліграф ви можете замовити друк календарів потрібного вам типу. Ми не обмежуємо вас мінімальними тиражами – ви можете замовити календар від 1 екземпляру.